Oproep: vragenlijst over taalattitudes

Ruim anderhalf jaar lag mijn onderzoek naar taalattitudes stil. Ik verhuisde naar Moskou en daar vond ik geen ruimte meer mijn research master comparatieve neerlandistiek af te ronden. Nu is het dan toch zo ver. Buiten is het dertig graden en ik bereid mijn afscheid van Moskou voor. Maar eerst werk ik nog keihard aan mijn scriptie.

Wil je me helpen met mijn onderzoek? Vul dan hier de vragenlijst in. Het duurt ongeveer 15 minuten en is nog leuk ook.

Heel veel dank!

Een Reactie op “Oproep: vragenlijst over taalattitudes

  1. Lieve Kirsten,

    Hoe gaat het met jou? Ik lees dat je bijna “klaar” bent in Moskou. Kom je weer terug naar Nederland? Of ga je weer avonturen beleven (en werken) in een ander deel van de wereld? Ik blijf jou een stoere chick vinden…! Net heb ik je vragenlijst ingevuld. Heb je al veel respons? Ik vond het heerlijk om naar de Surinaamse conversaties te luisteren. Is het een idee dat ik de familie van Steven vraag om ook de vragenlijst in te vullen? Dan heb je meteen een gedeelte van de Surinaamse doelgroep te “pakken”…

    Veel liefs uit Empel City. Kus van Anke.

Geef een reactie

